Panaszkezelés

A Molar Fresh Kft. összhangban az Európai Unió és a hazai jogszabály (2023. évi XXV. törvény) előírásaival biztosítja azokat a feltételeket, amelyek arra szolgálnak, hogy elsősorban szerződéses kapcsolataiban feltárja az esetleges visszaéléseket. Hibás teljesítésből eredő esetekben (minőségügyi probléma, sérült csomagolás stb.) továbbra is reklamációs (info@molarfresh.hu) felületünkön várjuk a bejelentéseket. 

A panaszbejelentés célja, hogy minden tényezőt figyelembe véve feltárja a munkavégzés, vagy a szerződéses kapcsolat során felmerülő visszaéléseket. A bejelentések minden esetben kivizsgálásra kerülnek, különös tekintettel az adatvédelmi, környezetvédelmi, munkaviszonnyal kapcsolatos észrevételeket illetően.

Panaszbejelentést tehet: 

  • minden olyan személy, aki a Molar Fresh Kft. alkalmazottja, vagy korábban alkalmazottja volt

  • minden olyan személy, aki állásinterjún vett részt Társaságunknál

  • azok a cégek, akikkel Társaságunk szerződéses kapcsolatban áll

A bejelentés kizárólag írásban, emailben történhet, amelyet minden esetben visszakereshető formában rögzít a panaszbejelentő rendszerünk. A bejelentés során pontosan meg kell fogalmazni a problémát és közölni az összes releváns részletet. Meg kell adni a bejelentő elérhetőségét (email , vagy telefon) ahová tájékoztatást küldhetünk, illetve esetleg a panasszal kapcsolatban érdeklődhetünk. A bejelentésről automatikus visszajelzést küld a rendszerünk hét napon belül, melyben a bejelentő tájékoztatást kap az eljárás, a megadott adatok és a bejelentés kezeléséről és az ügy kivizsgálásáról. A Molar Fresh Kft. a vizsgálatot a lehető legrövidebb időn belül lefolytatja, de legfeljebb a bejelentés beérkezésétől számított 30 napon belül.

  • A bejelentésre fenntartott dedikált email cím:  panasz@molarfresh.hu

  • Panaszbejelentés kezeléséért felelős személy: Nagy Balázs György ügyvezető

 

Halásztelek, 2024.12.12.


Minden jog fenntartva - Molar Fresh Kft.
2024 ©